zaterdag 26 oktober 2013

Halloween in aantocht.

Op deze mooie zaterdag avond besloot ik om een blog aan te maken. Ik weet niet waarom, but i felt like it. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met iets waar vele mensen mee bezig zijn op dit moment, Halloween. Wat ik het mooiste feest van het jaar vind. Dit jaar vier ik het niet op Halloween zelf. Ik geef een feestje voor mijn verjaardag in een Halloween thema, maar 22 november kwam beter uit.

Ik ben op zoek geweest naar ideeën voor mijn kostuum. En zoals de meeste wel weten ben ik gek op alice in wonderland. Dus natuurlijk ging ik opzoek naar een alice in wonderland kostuum. Maar al die kostuums zijn godsklere duur. Ik snap niet waarom want de kwaliteit is meestal slechter dan een normale jurk voor dezelfde prijs. Ik heb overal gezocht en ik kon niks vinden.

Ik had de hoop maar opgegeven dus ik heb allerlei losse dingen gekocht en ik kwam uiteindelijk toch met iets compleets. Ik vond vandaag een superleuk jurkje. Het is volgens de verpakking een "waitress dress" maar als een waitress daar in loopt is diegene wel heel achterlijk. Hij is mooi zwart en maar 10 euro! Ik heb al lenzen en een zwarte lange pruik gekocht. Nu nog een samurai zwaard en ik ben een mooi moordend anime meisje. Ik zal later een volledige outfit post maken, als ik mijn lenzen binnen heb.

Maargoed, welkom op mijn blog, ik wist niet wat ik vandaag moest schrijven en ik heb geen camera bij me om een mooie outfit post te plaatsen. Voorlopig zullen hier vooral outfit posts, reviews en natuurlijk haul's komen.

Till next time,

Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten