dinsdag 22 april 2014

The 20/20 Experience world tour



Tussen alle metal muziek door ben ik ook nog fan van een aantal pop artiesten (en natuurlijk ook andere genres). Justin Timberlake is daar een van. Ik ben nog niet lang fan. Pas sinds 20/20 experience part 1 uitkwam. Zijn muziek trok me eerst nooit aan. Maar dat album is geniaal in elkaar gezet, en gewoon ontzettend goed. Zo ben ik me ook gaan interesseren in de rest van zijn muziek en ben ik fan geworden. 

Ik sprong daarom ook een gat in de lucht toen ik zag dat hij ons landje zou bezoeken. Helaas had ik niet zoveel geld, maar na veel geregel heb ik uiteindelijk het goedkoopste kaartje gekocht en ging ik samen met mijn vriend hierheen. 

Na lang wachten was het afgelopen vrijdag eindelijk zover. We waren er al vroeg en tijdens het wachten hoorde je zo'n 5000 keer een loop van rock your body. Wat uiteindelijk een beetje vervelend werd. Dus besloten we naar de Mac Donalds te gaan. Die natuurlijk hartstikke druk was en vet overpriced. Nog nooit zo'n dure mac gehad. Oh well. 

Daarna gingen we de merchandise bekijken die natuurlijk ook veel te duur was. (lees: 35 euro voor een t-shirt en 70 voor een trui) Ik wilde graag een hoesje, maar die was uiteindelijk alleen maar voor de Iphone 5 dus ging ik met een veels te dure poster weer verder. 

Eenmaal binnen bleek dat we zo ver nog niet zaten. Oke, we zaten niet heel dichtbij maar ik dacht dat we echt helemaal achterin zaten maar dat viel nog wel mee. Het was voor mij raar om te zitten want ik sta veel liever, maar die tickets waren veel duurder. 

Toen begon het "voorprogramma" wat van 6 uur tot 8 uur duurde. Wat niet echt normaal is. Ook was het een of andere rare DJ die zichzelf freestyle steve noemde en er niks van kon. Dus we verveelde ons dood. 

Toen het eindelijk half 9 was begon de show dan ook, met een prachtige visuele opening en uiteindelijk aftellen tot hij begon met "Pusher Love Girl" wat ik persoonlijk niet zo'n heel leuk nummer vind. Maar hij zong direct al perfect. En je kon het verschil horen tussen de achterlopende band en zijn eigen zang stem. 

Uiteindelijk verbaasde de hele show mij. Zijn ontzettende talent maar ook die van zijn band waren onvoorstelbaar. "The Tennesee kids"zoals zij heten hebben stuk voor stuk gouden keeltjes. En het leek op een gegeven moment wel een rock show met alle gitaar solo's er door heen. Het werd door de interactie tussen de band en Justin één groot feest. 

Ja, ik ging met een grote glimlach weer naar huis toe. Ik heb genoten en het was echt perfect. 


Voor de mensen die het leuk vinden heb ik een mash up in elkaar gezet met de filmpjes die ik had gemaakt. Het is een beetje rommelig maar zo kunnen jullie sfeer proeven. En zien hoe ver ik stond. Haha. 

Zijn jullie wel eens naar een concert geweest? en waar? 

Liefs, 

Tara

1 opmerking:

  1. Wat gaaf dat je naar zijn concert bent geweest! Hij komt volgende maand ook naar België, maar helaas waren alle tickets al uitverkocht voordat ik er eentje kon bemachtigen.. Achja, volgende keer dan maar :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen